Followers

Friday, April 2, 2010

Bidan terjun!!!

last week tentibe dpt job...jd bidan terjun aku jap...within 1 week aku kene siapkan mende neh...sume barang da ready...ade yg aku kene top up la sket2...tau pe???aku kene gubah hantaran weh...cam x cayo pon ado...wakaka..ok2...ni la mende yg aku dpt...sbnrnye recycle je mende nih...bagus gak pon jimat bujet...aku suke!!!
ade gak la beberapa aksesori yg di beri...si tuan punya badan da x tau nk wat pe da...so aku ngan kerjasama ila...maka terhasil la hantaran yg x seberapa neh...



ni je la pon sekadar yg termampu aku wat kan...ahaks...ngah wat hantaran ni ade la makhluk ni nengok x bekelip mate...


sape lg...si weewee la...

p/s-->umah sepah sebab kak nat yg sepah kan...dia kemas barang dia nk pindah umah...sudahnye umah kami yg sepah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails