Followers

Tuesday, July 13, 2010

FLORIA Putrajaya 10-18 July 2010

da banyak kali sebenornye wat cam ala pesta flora kat PUTRAJAYA neh...sepanjang 3 taun aku dok sini haram tak penah pegi...yesss alasan yang sangat munasabah munasarawak ialah...aku tak dek kawan untuk g ke tempat2 cam ni...kengkawan yang lain musti la g ngan kekasey ati meke...

semenjak yana da pindah bangi ni...aku suke...sebabnye hehe yana pon single gak...so ajak je dia g memana mesti on je...jalan le bedua tekedek2 meredah PUTRAJAYA...padahal dua2 ekor tak tau jalan ke presint 2 tu okeee....

ngan muke konfiden aku pon tunjuk jalan....padahal ikut signboard je pon...hehe poyo betul...if korang nak tau kalau tak sesat tu bukan namenye MASYA okess....10 kali balik kampung pon aku bley sesat kuar KL...jap2 kuar kat FEDERAL la...kang balik lagi skali kuar DAMANSARA la...penah sampai kuar nun ke KAJANG DENGKIL bagai...seb baik minyak penuh...MASYA memang truk...

ha melalut plak...ok sambung pasal floria tu...best weh...banyak orkid la...mak aku da la peminat orkid...sampai sane asik pikir mak aku suke ni...siap angan2 nak suh mak naik bus datang sini...tapi musim padi mak aku tak dapat la nak datang...sob2...round sampai penat then teman yana makan...aku tak dek selera nak makan...ntah pe kene ntah...oh ye aku sakit pewut sebenornye...

kat floria tu semua pakat bawak DSLR...aku cam malu plak nak kuar kamera aku yang slim tu...dulu aku malu sebab kamera aku besar tapi orang lain nye nipis2...skang terbalik...if da bawak DSLR harus la teknik amek gambar dia lain kan...aku????hehe syok senirik amek gambor senirik la pe lagi...

so enjoy je la gambor ni ek...




dah balik malam tu trus tepon mak...

aku: mak ade pesta bunga...banyak orkid...
Mak: ye ke...warna pe cantik???mahal tak???
aku: tak mahal pon ade yang murah...(ko pe kes kate murah kan)mak nak ke?????
Mak: beli la 1 2 yang cantek...warna purple mak da ade...kuning pon...hurmm...
aku: merah ade mak...santek...nak???
Mak: beli la....eh tudung mak da beli ke???

eh eh dia ingat kat tudung plak da...jangan iso oke...nanti akan sampai ke teluk intan tudung yang mak nak sangat tu...weehaaa

eh jap...mak kem orkid ni...ade sensape nak temankan aku g floria lagi????

sila angkat tangan!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails