Followers

Monday, July 19, 2010

main kuiz dikala boring...

Ungkap Kepribadianmu dari Gambar Rumahmu!

wah gitu la munyinye...setelah mengetest...ni la jawapannya...
alamak blur plak gambornye...kirenye cam ni le lbey kurang rupe umah idaman aku...yeke gini???cam tak je...ok2...tak penting gambornye...yang penting yang ni:

Dear Elya Masya, Anda telah menggambar sebuah rumah. Berikut adalah analisanya:
 
meh ulas sket 1 persatu...
-harus la kan...da anak sulung...meminpin je kejenye...(ajenye yer!!!!)
-ops bukan dikala gumbira sahaja...time berduka harus bersama...
-ye kowt!!!
-memang aku cinta umah...da aku suke dok umah...tido...family is everything 2 me...
-wah berbakat ke aku...mestila...aku bley main alat muzik...rekoder...castenat...kompang...organ(keyboard)...pe lagi...hah aku pandai nyumbangkan suara...haha tak caye???betul sumbang...
-yess especially bout time...sape kenal aku tau...if suke wat keje lambat2 aku memang masam muke...TAK SUKE!!!
-bace majalah rapi pon suke...hehe tentibe....bergaya rapi je ikut kerajinan...
-wah bercita2 tinggi gitu...mesti la kan...angan2 aku banyak ni...
-ye ke???dulu kot aku tutup pakai simut busuk aku...skang bukak luas2...da bukak tak dek plak yang nak kat aku...kang tutup balik kang....

-aku tak tau yang ni...
-ye saye tak nak terluka lagi!!!!
-ye saye...2 sebab tak dek orang tau kewujudan aku mase kat kolej n universiti dulu...(ala tak cun mane ade orang nak mandang!!!) 

- yang ni aku tak paham

-tanpa banyak kesulitan ke keselulitan...tak paham aku...ke selulit???
-wow yang ni aku suke...haha bakal queen control ni jangan memain...heheh
-see again dia cakap aku queen control...haha
-wuwuwuw hao lo man ooo....
-ops kabhi nehi...not gud not gud....seram aku...
-atenye asik pikir pasey orang lain je memang le idok sempat memikirkan diri senirik...adoiaaaaa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails