Followers

Monday, July 19, 2010

Kenangan bersama UNIMAS 2003-2006 part 4

2nd year...bermaksud aku da jadi senior...budak2 baru masuk mesti cam aku dulu...alhamdulillah walopun tak aktif mane aku still dapat stay  kat  kolej...

siyes aku cakap...tahun ni merupakan kenangan pahit dalam hidup aku...hubungan yang aku jaga (hubungan jarak jauh) akhirnya terpaksa aku akur...berpisah jua...memang banyak dugaan...bagi aku ni adalah 1st lurve...sakitnye Allah je tau...nampak panadol rase nak telan 1 bar...memang aku sangat sayangkan dia..(dulu la...skang da tak dek perasaan sebab aku rase kiteorang lebey baik berkawan...so bile aku laser tak dek sape nak sentap2)...naik flight dok tepi tingkap sambil menitikkan air mate siyes cam drama swasta kan???padahal time tu da cam 3 minggu clash...bley lagi nangis bagai...pergh tu la penangan cinta...redha je la jodoh memang tiada...time tu memang aku cam tutup pintu ati aku untuk lelaki...

ditambah plak ade masalah ngan housemate...betul2 merunsingkan aku...da la time tu aku tak dak meja study...memang sangat tak selesa dok umah tu...serabut je aku kat situ...tempat untuk aku study menjadi tak best...ade je sengketa sana sini...extension asik bebunyi je...orang lain yang gayut aku yang kene angkat...study aku jadi tunggang langgang...pe yang aku bace tak masuk sket pon dalam pale otak...

finally result aku menjunam jatuh...and the best part is...aku ade repeat paper...yes paper REMOTE SENSING AND GIS...mase ni aku down gile...malam2 aku nangis...aku risau sebab takut n malu tak dek kawan nak masuk kelas repeat tu nanti...da la ngan junior...oh no!!!!ntah pe la yang tak kene ngan aku...tak pe...at last aku dapat tau MEK NA pon kene repeat...so ngan dia la aku dapat study nanti....jauh lagi perjalanan aku upenye...pe lagi dugaan yang bakal menimpa aku...

aku kuatkan semangat...truskan berusaha untuk naikkan pointer aku yang da 2.** tu sem berikutnya...

masa ni aku da tak pikir pasal cinta...
aku tak dek kawan yang betul2 memahami aku...(untuk berseronok ramai la)...
bile aku sdey aku call bestfren aku HUSNA...luahkan segala perasaan aku...

siyes aku cakap...tak mo ingat kenangan pahit ni lagi...

pada sapa yang berkenaan...aku mintak maap if ada salah silap...

aku da pon maafkan sume benda yang penah mengguris perasaan aku...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails