Followers

Thursday, July 15, 2010

OMBAK RINDU

sape penah bace novel OMBAK RINDU by Fauziah Ashari terbitan Alaf21????

sape tak penah bace????

woih rugi kome tak penah bace...best wooo cite ni...meleleh air mate weh bace...feling tacing abes...cam diri senirik masuk dalam novel wooo...membayangkan diri senirik jadi heroin...

ke korang da lupe novel yang mane????



ni ha novel nye...novel ni glemer time aku tengah blajar kat matrik...yang beli novel ni sorang je...tapi bejalan sampai ke blok lain...ni sume penangan novel ni la...kat bilik aku if tak silap si YATI yang beli...seperti besa la...belum pape lagi aku da chopp awal2...time2 tu hiburan tak banyak weh...stress study tak yah cakap...so nak release stress sket bace la novel...tapi bace novel mate terbuntang bulat je sampai ke pagi...gigih nak abehkan...ye la turn berderet weh lepas aku...buku pelajaran bukak 2 muke surat aku da belayar g ke bulan...kroh2...

berantu weh novel ni...elok abeh je 1 bilik aku bace mula la kami wat discussion...poyo gile kan...discussion pasal novel....mende ntah...tapi discussion ni penting tau...kiteorang discuss kan KALAU NOVEL NI DIFILEMKAN and sape pelakon yang layak memegang watak si HARIZ ngan IZZAH tu...berkerut2 dahi ni membincangkan...fuhhh kalah penerbit filem rancaknye...poyo btul bile ingat balik...

mase berlalu...time tu 2002/2003...skang???2010...tup2 aku bace paper NOVEL OMBAK RINDU akan DIFILEMKAN...wah aku tak sabar nak nengok ni...wahai kengkawan korang nak nengok tak???tak sangka ni perbincangan kite jadi kenyataan nih...FILEM ni da start penggambaran nye...

HERO SEBAGAI HARIZ : AARON AZIZ



HEROIN SEBAGAI IZZAH: dengor kabor MAYA KARIN...
ramai yang tak bersetuju sebenarnye...aku nengok dari jauh je...ade yang kate if RITA RUDAINI lagi best...aku pon ade rase cam tu...

tapi takpe...kite tunggu je dulu...hope ngan lakonan mantop diorang ni watkan kite terimbau kembali zaman muda2 suke bace novel tu...jangan hampakan kami okesss....

aku ngan gigih nye try google sinopsis novel ni...ye la mesti ade gak yang tak penah bace novel ni nak gak tau pe isi cerita novel ni sebenarnya kan...ni aku boh...



alamak agak blur disitu...tak pe...asal bley bace kan...

pendapat peribadi aku: ni la novel paling best yang penah aku bace...

gambor ehsan wak google

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails