Followers

Thursday, July 15, 2010

weewee da bujang!!!


chomell tak weewee???ni na antara gambar terawal diamek selepas weewee menjadi ahli umah 425 tu...alololo geram je rase...tentibe smalam soh ila transfer sume gambar weewee mase kecik semata2 nak wat entry...

sian weewee jumpe pon sebab dengar dia meow2 kuat dipagi hari...kesejukan la tu...da la hujan...oh sebenarnye weewee jatuh longkang...abeh badan dia berlumpur...aku jenis cepat tersentuh...tak bley dengar bunyi baby meoww...melilau aku cari...skali kat sebelah umah aku...nak masuk cam tak patut...then panggey dia...dia ikut aku...

disebabkan pagi 2 kiteorang nak g melaka, so aku mandikan weewee cepat2 pakai air sejuk...nak bagi makanan memang la tak dek...bukan bela kucing kan...tawakal je la...

aku: cam ne ni ngan meoww ni???
cikezza: tawakal je...if balik dari melaka dia ade maknenye kite bela la...

memang pasrah...tapi balik je dari melaka dia ada kat umah lagi...mase tu umur dia 1 bulan kot...mak tak dek...cam no nak nyusu kan...sian weewee...

bermula la era kami menjaga weewee...bagi makanan yang lembek2 tu...mula2 kiteorang konpius sebab weewee ni cam tak dek deria bau...jenuh tolak pale dia suh cium bau makanan dia...dia tak mo...mujur ade sekor kucing betina wana grey...tak tau ibu kandung ke tak...tapi yang pasti bile weewee nak nyusu dia rela je...ok la kan...hehe lega...

tak lame tu cuti chinese new year...kiteorang 1 umah cuti lama...4-5 hari...tawakal je la...sape nak bagi makan kan...balik dari cuti...weewee ilang....sob sob sob...lapar kot cari makanan kat tempat lain...2 ari kemudian bile aku balik keje je aku cam besa saje2 panggey dia...skali menyaut dia...yess weewee is back!!!!


ni gambar weewee mase mula2 nak pandai tido atas toto/kusyen or watever yang dia rasae best...mule2 penakut ya amat jejak kaki kat carpet....takut kene marah....gambar 4feb tu la gambar selepas pengembaraan dia semasa chinese new year...kuyus sket....



skang weewee da besar...da bujang...suke betul masuk dalam kete...tido kat keyboard PC...dia tau sape yang balik keje...baru parking tlinge dia da gerak2...bukak pintu je berlari datang sambut aku balik keje...bukan aku je...cikezza pon same...



weewee suke tido dalam keadaan tak senonoh...tapi takpe...masalahnye skang ni ...weewee memilih makanan...beli la friskies ke yang mahal ke dia tak nak...nak makanan kucing beli kat sebelah maulana gak...aku pon tak paham pe yang sedap sangat tu...da cam ketagih aku nengok...weewee da makin macho da skang...risau gak aku dia cari awek nanti...huhu...

oh ye...bile mak weewee beranak...weewee yang jaga adik2 dia dalam kotak....if adik dia nakal2 nak kuar kotak...siap la weewee ketuk pale sekor2 soh dok dalam kotak diam2...sweet kan....huhuhu

papepon...aku sayang weewee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails