Followers

Thursday, July 29, 2010

Kenangan bersama UNIMAS 2003-2006 part 5

malas gile aku nak wat entry dis week...ntah nape ntah...tak pe...aku gigih gak la...actually entry ni da lame wat tapi tak publish je...nak edit dulu...

ok meh kite sambung...entry kali ni tak dek gambor...berpinor le mate kome membacenye yer!!!!

masa untuk aku bangkit setelah 2 sem aku tersungkur akibat penangan cinta...time ni aku study sungguh2...aku tak hiraukan segala anasir2 luar yang bley wat aku tersasar dari objektif aku...aku dapat tukar bilik...so suasana agak damai sket untuk aku study...aku lbey banyak diamkan diri...malas aku kepoh2...last2 nan hado...

cuti mid semester, sume budak kos aku kene g field work tido dalam hutan 1 week...kat  Matang ke...pe ke name hutan tu...aduss lupe plak...tapi sangat mencabar weh...walopun sebelum ni aku seorang PENGAKAP...(haha jangan tak caye aku pengakap dulu) aku sebenarnye seorang yang lembek...lemah...aku penah nanges weh time camping lencana MAJU...ok sambung....aku punye tekezut bile sampai tempat field work tu...aku ingat dapat proper khemah la kan...skali ko...betul2 bumbung je...tarak dinding...aku n da geng tak bawak persiapan selengkapnye...sudahnye pakai la kain batik jadi dinding...nak dekat seminggu gak la dalam utan tu...aktiviti nye korek tanah...sample daun...macam2 la...penat tapi syiok weh...

alhamdulillah sem 4...aku berjaya naik kan pointer aku...walopun tak sebagus mana sebab geng2 aku ada yang dapat dean list...tak pe aku tak akan mengalah...truskan berjuang...yang repeat paper tu pon aku dapat baiki gred...owh ni agaknye hikmahnye repeat paper...

cuti semester sem 4, aku g wat latihan industri kat MARDI cameron highlands...bersama INA GEGE, EJA, KEMA dan beberapa budak dari universiti lain selama 8 minggu...memula konon bley putih la dok atas nun ngan udara sejuk...skali tebalik...makin itam...staf mardi cakap UV tinggi kat sane...pape pon enjoy weh kat sane...

abeh je LI trus trus berjuang wat report...dalam masa yang sama aku sibuk nak wat proposal untuk final year project...tajuk da dapat awal2 lagi sebelum g LI...aku wat pasal kayu weh...yess WOOD...haha pilih tajuk bukan sebab title best...tapi supervisor yang best...bley???dapat Dr.Ismail ...papa bear...

gambor tak dek la...nanti aku masuk kan gambar masa LI kat cameron highlands...

1 comment:

  1. aku still x leh lupa time aku kena chicken pox kat uni dulu..dahla first time kena..sedey tol xleh kuar..pas tu x leh blk...bila ingat balik memg klaka la..time tu br knal dgn hang..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails